Onze maatregelen rondom het Coronavirus
Zonder twijfel nemen wij ook onze verantwoordelijkheid en leveren we een bijdrage leveren aan het inperken van de verspreiding van het Coronavirus. Belangrijk daarbij is dat we de juiste balans willen vinden tussen het zo goed mogelijk beschermen van alle medewerkers en het continueren en op peil houden van onze dienstverlening richting onze klanten.
Ons kantoor is open en wij zijn telefonisch, via e-mail en whats app
tijdens kantooruren gewoon bereikbaar
Ons uitgangspunt is opnieuw dat wij zoveel mogelijk digitale oplossingen zoeken voor wat digitaal geregeld kan worden en we fysiek contact met derden beperken.
In het geval er iets verandert in onze dienstverlening, dan zullen we alle betrokkenen daarvan op de hoogte brengen.
Veelgestelde vragen en ons antwoord daarop:
Vraag 1. Ik heb een bezichtigingsafspraak gepland staan. Gaat dit door?
Ons antwoord: Ja, zonder tegenbericht en mits u zelf geen ziekteverschijnselen heeft en zich houdt aan de overige richtlijnen (lees meer hierover in de afspraakbevestiging die u per email van ons heeft ontvangen) gaat de bezichtiging door op het afgesproken moment. We plannen de bezichtigingstijd wat ruimer in om te voorkomen dat er teveel mensen tegelijk op één plek zijn.
Vraag 2: Ik heb een afspraak bij jullie op kantoor voor een adviesgesprek. Gaat dit gewoon door?
Ons antwoord: Ja, zonder tegenbericht en mits u zelf geen ziekteverschijnselen heeft en u zich wilt houden aan de overige richtlijnen (lees meer hierover in de afspraakbevestiging die u per email van ons heeft ontvangen) kan het adviesgesprek plaatshebben op het afgesproken moment. Onze spreekkamers zijn ruim en daar maken we bij de persoonlijke gesprekken op kantoor graag gebruik van. Is de afspraak met u al enige tijd geleden gemaakt? In dat geval neemt een van onze medewerkers contact met u op om te informeren naar de mogelijkheid om het gesprek digitaal te laten plaatsvinden.
Heeft u wel klachten of bent u om andere reden niet in de gelegenheid naar ons kantoor te komen? Dan vragen wij u ons dit te melden. We kiezen altijd voor zekerheid en veiligheid voor u en onze mensen. Wellicht is een online meeting, waarin u en onze adviseur elkaar ook in de ogen kunnen kijken, een passende oplossing. Ook dat kan snel en eenvoudig door ons geregeld worden. Vraag in dat geval naar de mogelijkheden.
Vraag 3: Ik heb een afspraak op kantoor voor het ondertekenen van een contract. Kan dit doorgaan?
Ons antwoord: We kiezen er in deze periode het liefst voor om zoveel mogelijk digitale oplossingen in te zetten. Inmiddels is het digitaal ondertekenen van formele documenten een steeds meer geaccepteerde manier van zaken doen. Wij gebruiken hiervoor de online tool 'Docusign'. Voor uw en onze veiligheid heeft digitaal ondertekenen van contracten momenteel onze voorkeur. Heeft u voor het ondertekenen van een document nog vragen, dan zijn wij daarvoor uiteraard telefonisch te bereiken.
Vraag 4: Ik heb een afspraak gepland staan met een van de makelaars. Kan deze afspraak doorgaan?
Ons antwoord: In principe wel, zolang geen van de betrokkenen ziekteverschijnselen heeft en iedereen zich houdt aan de bekende hygiënevoorschriften. Als de afspraak evengoed ook telefonisch of via een online meeting kan plaatsvinden, kan dat ook tot de mogelijkheden behoren. Neem desgewenst contact op met ons kantoor en laten we vooral samen de beste en meest verstandige beslissing nemen.
Vraag 5: Ik wil graag de koopovereenkomst van mijn nieuwbouwhuis tekenen. Hoe werkt dat nu?
Ons antwoord: Desgewenst - en onder de bekende voorwaarden - kunt u de koopovereenkomst van uw nieuwbouwwoning bij ons op kantoor komen ondertekenen. Is dat niet wenselijk of mogelijk, dan sturen wij u de zogenoemde 'tekenversie' van het contract toe. Telefonisch wordt het contract samen met u doorlopen en worden uw vragen beantwoord. Bij akkoord verzoeken wij u de ondertekende koopakte naar ons toe te sturen.
Wij gaan ervan uit dat u begrip heeft voor onze maatregelen in deze en wensen iedereen sterkte toe. Blijf gezond!